FRIZERLAND KRIŽEVCI - UVJETI POSLOVANJA
KORIŠTENJE:
• Stranice web shopa se koriste za Vašu privatnu uporabu bez ikakve naknade, pod uvjetom da se držite ovdje navedenih uvjeta i pravila.
• Korištene slike ne moraju nužno odgovarati određenim proizvodima u potpunosti. Tehničke specifikacije pojedinih proizvoda su preuzete od strane proizvođača. ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda. Točan opis i karakteristike proizvoda zatražite na e-mail adresi : info@frizerland.hr
KUPOVINA:
• Prodavatelj i isporučitelj naručene robe je ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci, OIB 51955689490
• Pod kupcem se podrazumijeva svaka fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan artikl iz ponude.
Cijene su izražene u Eurima (€).
NARUČIVANJE:
• Naručivanje se obavlja odabirom pojedinih artikla u željenim količinama te na kraju slanjem narudžbe elektronskom poštom. Nakon slanja narudžbe kupac treba dobiti potvrdu o poslanoj narudžbi. Tvrtka ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci se obvezuje da će naručenu robu isporučiti u naručenim količinama za sve artikle koje trenutno ima na lageru. Za artikle koje nema na lageru prodavatelj se obvezuje da će kupca kontaktirati te ga o istom obavijestiti. U dogovoru sa kupcem prodavatelj će za robu koju ne može isporučiti ponuditi kupcu drugu alternativnu robu. Ako kupac ne želi ne mora uzeti alternativnu robu i može prihvatiti narudžbu ostatka robe ili cijelu narudžbu otkazati.
CIJENE ARTIKALA:
• Konačna cijena na narudžbi koja se generira na ovaj način i cijena koju kupac dobije na ponudi i računu može odstupati u par centi. Do toga može doći kod zbrajanja eventualnih popusta i odstupanja u izračunu aplikacije shop-a sa korisničkom aplikacijom tvrtke ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci.
• Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
• Takve situacije su izvanredne i za njih se ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
• Prava i jedina vjerodostojna ukupna cijena za uplatu je cijena koju kupac dobije u obliku ponude od strane djelatnika prodavatelja tvrtke ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci. Ako kupcu ne odgovaraju cijene koje dobije od našeg djelatnika kroz zvaničnu ponudu na taj način ne mora prihvatiti ponudu.
• Tvrtka ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci zadržava pravo na promjene cijena.
DOSTAVA I OTPREMA:
• Tvrtka ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci dostavlja naručenu robu u dogovoru sa kupcem bilo vlastitim vozilima ili nekim od kurirskih službi.
• Roba se slaže i otprema na uobičajen način. Sve eventualne reklamacije vezano za robu uništenu ili oštećenu u transportu kupac je dužan prilikom preuzimanja robe od našeg dostavljača na licu mjesta odmah utvrditi vidljiva vanjska oštećenja robe te istu ne preuzeti od dostavljača. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.
PLAĆANJE:
• Plaćanje robe za pravne osobe po ponudi virmanom ili e-bankarstvom, a za fizičke osobe po ponudi uplatnicom, e-bankarstvom ili gotovinom (pouzećem).
• Odgodom plaćanja uz prethodno posebno dogovorene uvjete sa našom komercijalnom službom.
• Eventualni trošak dostave se obračunava po cjeniku dostave te će kao takav biti i vidljiv na ponudi za plaćanje
REKLAMACIJE I POVRAT ROBE:
• Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na reklamacije@frizerland.hr ili pod kontaktom navedene broje telefona.
Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.
Mi ćemo Vam poslati potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
- može li se proizvod zamijeniti za novi,
- može li se za proizvod vratiti novac,
- ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
- Prilikom preuzimanja robe molimo Vas da provjerite količinu i vrstu robe i da li se slažu sa računom i Vašom narudžbom.
- Reklamacije po osnovi krivo naručene robe ne uvažavamo pa Vas molimo da prilikom narudžbe dobro proučite što ste naručili. Ako imate bilo kakve nedoumice slobodno nas kontaktirajte telefonom.
IZJAVA O ZAŠTITI PRIKUPLJENIH OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU:
- Tvrtka ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci se obvezuje da će sve podatke do kojih dođe prilikom registracije korisnika ili na bilo koji drugi način čuvati u tajnosti i da ih neće koristiti u nikakve druge svrhe. Podaci su dostupni samo djelatnicima kojima su nužni u poslovanju.
IZMJENE PRAVILA I UVJETA KORIŠTENJA:
- ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci ostavlja sebi za pravo izmijeniti pravila i uvjete korištenja ovih stranica.
OSTALI TROŠKOVI NASTALI KORIŠTENJEM OVIH STRANICA:
- Tvrtaka ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci ne snosi nikakvu odgovornost nastalu eventualnim dodatnim troškovima korištenja ovih stranica kao što su telefonski račun i slično.
VRIJEME KADA MOŽETE NARUČITI ROBU:
Ovaj web shop (internet trgovina, on line trgovina i slično) je zamišljen da našim postojećim i budućim kupcima omogući po našem mišljenju jednostavan, brz i ugodan način naručivanja robe iz našeg asortimana. Isto tako kupcu daje mogućnost na točan uvid cijena robe koju želi kupiti. Naručivanje putem ovog web shopa je moguće 24h dnevno 7 dana u tjednu. Kada pristupate naručivanju u vrijeme kada naša tvrtka ne radi očekujte kontakt vezan uz Vašu narudžbu prvi idući radni dan.
TRAJANJE I RASKID UGOVORA
Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci te izvršenim plaćanjem od strane Krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci i Krajnjeg korisnika.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Izravne troškove povrata robe Krajnji kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način Krajnji kupac se može obratiti ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci putem emaila i na brojeve telefona koji su navedeni na kontakt stranici. Krajnji korisnik je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu( Internet trgovina, kupovina putem telefona, kataloška prodaja) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od primitka robe, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo kupac za jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci.
U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o potrošačima
PISANI PRIGOVORI, POVRAT, ZAMJENA
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci Navodimo dvije moguće situacije vašeg nezadovoljstva:
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.
ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci omogućuje vam podnošenje pisanog prigovora putem telefona ili putem maila koji su navedeni na stranici kontakt. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci potvrdit će vam primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.
GARANCIJA I SERVIS
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača ARTIZONA - za proizvodnju, trgovinu i usluge Križevci smatra da je Kupac na time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na email i brojeve navedene na stranici kontakt.
RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem – sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme alternativnog/izvansudskog ( Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova NN 121/16, 32/19 ) rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave
Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II, ili na http://www.hok.hr/sud_casti ili/i podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Zagreb, Ilica 49/II, http://www.hok.hr/centar_za_mirenje
Ukoliko se spor između potrošača i Artizone ne riješi na navedeni način u roku od 15 dana od primitka zahtjeva za mirno rješenje , ili je potrošač nezadovoljan pisanim očitovanjem trgovca, potrošač je ovlašten podnijeti tužbu. Nadležan je sud u Bjelovaru.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.